/>
Bicara Bumbung
Raya Adha 2021.
Selasa, Julai 20, 2021 | 5:53 PTG | 0 comments

 Malam tadi, semua ada di rumah.. sejak kepulangan saya.

Baba, Ummi, Uma dan saya.

Kami tak banyak bercakap pun. Makanan juga sederhana. 

Tapi saya rasa seronok. Dapat melihat satu persatu wajah mereka.

Sungguh, saya rindukan mereka semua.

Tenang dan bahagia seadanya.

After that, saya kembali fokus pada report praktikum ditemani takbir raya dari Youtube.

Kelam kabut sikit, tapi tenang. Akhirnya tidur tanpa menutup lampu. Jem betul.

Terjaga jam 2. Sambung buat report. Then kembali tidur jam 4 pagi.

Tersedar ada seseorang yang menyelimuti saya. 

-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-

Pagi ini, bangun dan mandi terus. Bersiap dan had a deep conversation with Ummi.

Ada beberapa perkara yang bermain di fikiran dan saya perlukan kata-kata Ummi bagi menenangkan dan merasionalkan saya. Alhamdulillah.

Sarapan dan sambung buat report.

Sarapan pagi tadi pun habis daging rendang Ummi kami kerjakan hihi.

Alhamdulillah, I'm homed!


Serabut-serabut sikit, tapi syukur dan tenang. Mixed feeling.




Older Post | Newer Post





بسم الله الرحمن الرحيم

Selamat datang ke Bicara Bumbung kepunyaan NFatin Husna. Jemput baca entri mana yang suka. lepas tu, silalah tinggalkan jejak ya?


Template edit by: Faiz
Background by: Fazeera
Basecode by: Lettha